My Web Page

Moriatur, inquit.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ergo adhuc, quantum equidem intellego, causa non videtur fuisse mutandi nominis. Quid est, quod ab ea absolvi et perfici debeat? Duo Reges: constructio interrete. Ita relinquet duas, de quibus etiam atque etiam consideret. Restatis igitur vos; Hoc non est positum in nostra actione.

Bene facis, inquit, quod me adiuvas, et istis quidem, quae modo dixisti, utar potius Latinis, in ceteris subvenies, si me haerentem videbis.
  1. Virtutis, magnitudinis animi, patientiae, fortitudinis fomentis dolor mitigari solet.
  2. Quid de Platone aut de Democrito loquar?
  3. Ego vero isti, inquam, permitto.
  4. Quodsi ipsam honestatem undique pertectam atque absolutam.
  5. Multa sunt dicta ab antiquis de contemnendis ac despiciendis rebus humanis;
  6. Deinde disputat, quod cuiusque generis animantium statui deceat extremum.

Qui est in parvis malis. Paulum, cum regem Persem captum adduceret, eodem flumine invectio? Nihil acciderat ei, quod nollet, nisi quod anulum, quo delectabatur, in mari abiecerat. Satis est ad hoc responsum. Bonum negas esse divitias, praeposìtum esse dicis? Eam tum adesse, cum dolor omnis absit;

Stulti autem malorum memoria torquentur, sapientes bona
praeterita grata recordatione renovata delectant.

Hic Speusippus, hic Xenocrates, hic eius auditor Polemo,
cuius illa ipsa sessio fuit, quam videmus.

Ego vero volo in virtute vim esse quam maximam; Ratio quidem vestra sic cogit. Hic Speusippus, hic Xenocrates, hic eius auditor Polemo, cuius illa ipsa sessio fuit, quam videmus. Quae quo sunt excelsiores, eo dant clariora indicia naturae. Ne amores quidem sanctos a sapiente alienos esse arbitrantur. Quo tandem modo? Multoque hoc melius nos veriusque quam Stoici. Ut in geometria, prima si dederis, danda sunt omnia. Potius ergo illa dicantur: turpe esse, viri non esse debilitari dolore, frangi, succumbere. An eum discere ea mavis, quae cum plane perdidiceriti nihil sciat?

Bork
Voluptatem cum summum bonum diceret, primum in eo ipso parum vidit, deinde hoc quoque alienum;
Bork
Hoc est non modo cor non habere, sed ne palatum quidem.
Bork
Isto modo, ne si avia quidem eius nata non esset.
Praeteritis, inquit, gaudeo.
Quaesita enim virtus est, non quae relinqueret naturam, sed quae tueretur.